God fortsättning Nina och alla andra!
Kul att det går framåt Nina

!
Hoppas det blir blommor på fröplantorna i vår, vore så spännande att få se hur de blir!
Just nu har jag bara enstaka plantor som blommar, det märks att det är den mörka årstiden nu. De som blommar står i väst, med lite dragning åt söder. Där brukar jag få problem när våren kommer och jag oftast glömmer bort att skydda dem från vårsolen. Det blir en del bruna fläckar på bladen då.
Jag har börjat plantera om bebisar från blad, och kan konstatera att jag har varit dålig på att fotografera. Har flera småplantor av Mini3 x Looking Glass med nummer 6, Och jag vet inte ens hur de ser ut

. Men jag har för mig att alla av den korsningen var trevliga. Jag får uppdatera i den tråden (projekt 2 tror jag) när det blommar i vår/sommar, för jag har bara lagt ut till nummer 4 såg jag. Räknade mina plantor innan jag började plantera bebisar, och då hade jag 146 plantor som var i egna krukor, och sedan en uppsjö med blad och fröplantor, som säkert blir minst lika mycket till. Tanken är att en del av det skall säljas på Trädgårdsmässan.
Ha ett fortsatt trevligt odlarår!
Kram Barbro